tisdag 1 december 2009

Håll i er

Första December idag och vi skall byta blad på almanackan. Så, nu känns livet mycket lättare. Denna dag har jag väntat på. Är ju som sagt inget större "fan" av novembermånad så det var som att en sten föll från mitt hjärta. Och nu kan jag avslöja att hela denna månaden kommer att bjuda på mycket gott så håll i er. Skall lägga ner hela min själ i att pubilcera bilder med nyinkomna kläder, vilket då tillhör våren 2010 kollektion. Och från och med startskottet idag kommer det trilla in massvis med nya gottesaker var och varannan dag. Jag är så lyrisk just nu att ni knappt anar. Fingrarna bara glöder över tangenterna och smilegroparna har fastnat i en viss possiton. Det kommer så mycket snyggt framöver. I promise to update.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar