onsdag 21 juli 2010

Allt och inget.

Det är högsommar och dagarna rullar på som bara den, därför blir bloggen lite lidande. De senaste dagarna har varit helt fullspäckade. Mycket jobb, mycket restaurangbesök och mycket av allt. Måste bara få rekommendera den fantastiska majskycklingen på Ocean Bar och Grill nere vid stranden. Jag valde potatisgratäng och currysmör som tillbehör och jag måste säg att det va bland de bästa jag har ätit. Ett perfekt grillat kycklingbröst på en bädd av krispiga grönsaker. Mums! Nog om det. I butiken strömmar höstvaror in och vi försöker successivt exponera ut dem. Nya väskor från det helt fantastiska Italienska märket Campomaggi. Jag dök över en direkt. Mycket sömmar, mycket detaljer och mycket nitar. Det gillar jag! Bilder kommer inom kort. Nu ska jag lägga mig och kolla på Gossip Girl och vräka i mig Cheezballz. Natti Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar