fredag 13 augusti 2010

Tillbaka från Köpenhamn!

Efter några hektiska dygn är vi nu tillbaka i Falkenberg och butiken. Fyra möten och tre mässor hann vi avverka. Växlande väder, mycket folk och halvkass mat bjöd Köpenhamn på. Mässan var super. Fick ut precis det jag ville utav Skandinaviens modemekka. Direkt när vi kom över gränsen slängde vi oss in på första bästa MC för att fylla på energidepåerna som tagit slut flera timmar tidigare. Har ni vägarna förbi Malmö och letar övernattning måste jag rekommendera Renaissance Hotel. Helt makalös frukost som gjorde oss en halvtimme sena till första mötet. Önskar er en härlig fredag!

3 kommentarer:

  1. Var kommer koftan i från? Har du den i butik? Isåfall vill jag ha!!

    Sandra Larssson

    SvaraRadera
  2. Den kommer ifrån Filippa K. Olyckligtvis sålde jag den sista häromdagen och jag pratade med Filippa strax därefter och de har tyvärr inga kvar på lagret:( Men det finns massa andra fina koftor som snart kommer ut här. Håll utkik Sandra! Hösten är helt galet fin:)

    SvaraRadera
  3. Typiskt! Jaa lägg upp mycket bilder. =)

    SvaraRadera