lördag 12 mars 2011

Idag är det vanlig lördag vilket innebär öppet: 10-14

2 kommentarer:

  1. Hej Sara!

    Ville bara tacka så himla mycket för de fina presenterna jag fick med mitt paket! Allt passade perfekt, är så himla nöjd!! Nu börjar jag längta efter hösten, tycker mig skymta många fina godingar från Hunky Dory på bilderna :)

    Återigen TUSEN TACK! Och kvittot hade ni inte behövt skicka, tänkte inte ens på det :)
    Går inte att logga in på min mail, därför jag skriver här.
    Många guldstjärnor till er!
    Hoppas att ni får en bra vecka!
    Kram!! :)
    Kajsa

    SvaraRadera
  2. Tusen tack själv Kajsa! Hoppas du är super nöjd med sakerna och att du får hejdlöst mycket användning för dem:) Klart du skulle ha kvittot. Det är alltid bra att spara:) Ha en fortsatt härlig vecka. Kram S

    SvaraRadera