fredag 8 april 2011

Blåsig fredag

Jag har inga ursäkter, jag är bara glad att ni har tålamod och fortsätter följa mig och butiken. Dem senaste veckorna har varit helt hysteriska. Ibland önskar man att kloning var möjligt under en tid eller att dygnet hade desto fler timmar. Men hur mycket jag än hoppas kommer ju det inte att ske. Idag har jag varit i butiken hela dagen. Har haft besök av Andreas från Monrow som visade mig en härlig Augustileverans. Såg mycket lovande ut! Nu kommer snart kära mammsen och byter av mig då blir det en timmes Zumba och sen är det fredagsmys som gäller. Ha en underbar fredag kompisar!

2 kommentarer:

  1. Kan rekomendera zumba på dvd. Då kan du ju köra hemma i lugn o ro när du vill.
    Jag har köpt det på www.uffessakerochting.se och det är kanonbra. -Mia

    SvaraRadera
  2. Åh.. Jag tackar för tipset. Jag är helt fast och om jag hade möjlighet hade jag dansat Zumba alla dagar i veckan. Men denna dvd skall jag definitivt införskaffa mig:) Tack åter igen!

    SvaraRadera