måndag 18 juli 2011

Som vanligt..

En ledig dag som skulle gå åt till att besöka frisören, städa, tvätta och laga en god middag. Planerna var även att umgås med härliga vänner i Halmstad nu ikväll, men istället ligger jag plattfall i sängen. För ovanlighetens skull har Sara ont i halsen och kan nästintill inte prata. Nä, precis.. Ni som har följt mig ett tag vet att det händer allt för ofta. Immunförsvaret är inte riktigt i balans och jag blir så trött. Som tur är sköter mina två kollegor butiken med mer än bravur. Så jag har parkerat mig i sängen de två senaste dygnen och man kan väl säg att jag kan alla Charlie Sheen skämt, jag vet just nu vad varenda bloggerska sysselsätter sig med och jag har stenkoll på alla hälsotidningars dieter för att snabbt komma i bikiniformen. Fy vad de här är tråkigt! Men jag hoppas ni mår bra. Så fort jag är på benen igen skall jag ge er lite höstig inspiration, jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar