onsdag 21 september 2011

21.09.11

Precis hemkommen från ett väderväxlande Göteborg. Ena stunden regnar det och andra stunden skiner solen. Sveriges härliga klimat. Men vad gör det när man har bästa sällskapet med. Det har varit inköp, det har varit god mat och lite shopping. Och om ni tänker i stil med de här; Hon som var färdiginköpt! Så stämmer det, men ibland kan man inte låta bli när kollektionen får en att ramla baklänges. De ni. Nu skall jag snabbt kolla igenom mejlen innan jag vilar huvudet på kudden för idag. Imorgon inleder vi med möte klockan åtta. Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Sara lägg upp lite bilder med höst inspiration. Det behövs verkligen.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig! Jag gör mitt bästa för att jobba ihop några bilder snarast. Ha en bra helg:)

    SvaraRadera