onsdag 7 december 2011

Just nu..

..myser jag och mammsen runt i butiken. Jag med bekväm Odd Molly dress och knut på huvudet. Mamma med glassögonen i högsta hugg. Vi tar fram alla vårkänslor som kom paketerat i dag från Hunky Dory. Även ett helt nytt varumärke för oss här på GND, Religion hann entra innan stängning och det skall självklart pryda hängen likaså. Kolla in första bilden ovan så ser ni vilken känsla dem kommer att leverera hädanefter. Hoppas ni har en bra onsdagskväll! Nu ska vi pausa med glögg.

4 kommentarer:

  1. halloj!
    religion toppen skapade ett riktigt "vill-ha-begär"!
    Vad kostar den?
    Såg den inte på webbshoppen - ska den komma in dit??

    Mvh
    Wiktoria

    SvaraRadera
  2. Ja, men visst gör den. Jag är rädd för att den inte hinner komma ut förrän den är slut. Sålde flera under gårdagen så jag har inte så många kvar. Den kostar 899:-. Vilken storlek skulle vara aktuell isf? Ha en bra dag Wiktoria! Mvh S

    SvaraRadera
  3. Jasså?? ÅÅÅ! Den är ju helt fantastisk ju! Verkar vara lite oversize om ja inte tror fel... så medium...
    Ha en underbar fredag!

    SvaraRadera
  4. Hör av dig om du vill att jag skall skicka den till dig för isf kan vi lösa det:)

    SvaraRadera