söndag 12 februari 2012

Sista kvällen!

Kvällen igår blev en fantastisk avslutning på denna helg. Vi startade i loungen som föregående kväll med syltburken. Därefter åt vi en bättre italiensk middag på Papa där även Robin med sällskap anslöt senare. Efter stängning flyttade hela ligan över till Riche som fick bli sista stoppet för min del. Det känns att kroppen har fått extremt lite sömn den här gången, men det är det så klart mer än värt. Nu skall jag krypa ner med en film innan jag släcker för idag. Klockan ringer tidigt. Åttanollnoll skall jag hämta upp min bästaste praktikant Sanna för tre veckor framöver. Vi skall spendera hela dagen i Göteborg. Met, Parajumpers, Prime, Hunter, By Zoé och Religion skall köpas in. Ja, ni förstår ju själva. Vi är glada om vi hinner hem innan midnatt. Linda håller ställningarna i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar