torsdag 21 januari 2010

ÄNTLIGEN

Shit va jag e trött nu. Det bara flimrar för ögonen och svider som tusan. Snart blir det sängen. Har haft en jätte mysig kväll med lång promenad, mackor och te. Och precis innan tjejerna skulle gå hem står jag och beklagar mig djupt över mitt trasiga internet och då bestämmer sig givetvis JP för att pilla lite och tror ni inte hon får igång det. Bara genom att trycka på en knapp. Och här har jag levt utan internet i snart en vecka och de enda man behövde göra var att trycka på en knapp. Det kommer ta tid att smälta. Varför kunde inte Telegubben säga det när jag ringde och var fly förbannad över att allting blinkade rött. Aja, nog om de. Nu är det igång i alla fall och de är jag riktigt tacksam för. I morgon är jag faktiskt ledig förmiddagen. Tänkte ta en riktigt lång sovmorgon och frukost på Stålboms. Sedan är de till butiken och packa upp nya varor som kommit. Det strömmar in varje dag som ni nog har förstått. Dock får inte allt plats i butiken så det får gå ner i lådorna och gotta till sig ett tag till. Skall snart försöka få ihop rean lite till och då kommer givetvis de nya upp:) Sov gott mina vänner. Hörs i morgon.

3 kommentarer:

  1. Låter spännande med vårnyheter :) Har ni fått in något nytt från Odd Molly än?
    /Nina

    SvaraRadera
  2. JP är en fin människa :) händig är hon med...

    SvaraRadera
  3. Odd Molly kom med sitt första drop igår. Spana in bilderna som snart kommer så ser du lite av de som hänger i butiken..

    SvaraRadera