tisdag 19 januari 2010

Sent jobb..

Klockan börjar närma sig nio och jag sitter kvar på jobbet och fixar lite grejer. Tur att jag fick ett avbrott direkt efter stängning med lite mat. Det blev Stantons med Ulle och Marielle från B2M. Så gott! Idag har det kommit in jeans från Replay, grymt fina. Smala, 3/4 med zip nertill och låg midja. En ljus, schyst tvätt som känns helt rätt i vår. Även jeans från ett märke som är nytt för oss här på Girl Next Door, Vintage 1. Riktigt coola jeans som känns väldigt arbetade. Ganska mycket slitningar med en del hål. Kom både i en ljus tvätt och i en lite mörkare. Det är även lite detaljer sydda på knäna. Väldigt svårt att förklara. Kommer givetvis ut bilder inom kort. Även sjalar från Tiger dök in i butiken innan stängning. Siden sjalar i härliga färger och mönster. Nu får jag fortsätta jobba så jag kommer hem någon gång. Dock blir jag nog kvar här ett tag i dag.

1 kommentar: