fredag 12 februari 2010

Cph Fashion Week..

Påväg ner TIDIGT till Köpenhamn och modets mekka
Mamma tar frisk luft och Henke förbereder sig att entra mässan
Pappa hade stenkoll på allt
Ser ni va stort? Detta är en utav de tre mässorna vi var på
Tvungen att ta en paus då och då för att hämta krafter
Påväg till nästa stopp..
..Vilket var Cph Vision
Mycket att titta på. Man blir snurrig tillslut
Väntar på bussen som skall ta oss till den sista mässan, Terminal 2
Passade på att få i mig lite energi
Inne i Ljungs monter och väntar på att Henke spanat klart
Nu var Fashion Week och Köpenhamn över för vår del
Så här känner man sig efter en minst sagt hektisk dag
Skönt att tillslut åka hem
Vi stannade på MC Donalds i Malmö och träffade känningar
Låter Henke avsluta med en konstig gest..

För att sammanfatta dagen lite kort var det oerhört hektiskt. Att hinna med tre mässor på en dag och att hinna ta in och smälta intrycken är nästintill omöjligt. Jag är väldigt nöjd med dagen i sin helhet. Så nu måste jag sätta mig ner i lugn och ro och ta mig en stor funderare över alla gobitar jag såg nerifrån Danmark.

2 kommentarer:

  1. hej hej Caroline - Camilla og Ole hilser fra Kolding det er jo herligt at være en del af din blog. Altid hyggeligt at træffes til og med på mc D. Her er alt vel - hils familien
    Ole og familie

    SvaraRadera
  2. Hallå Denmark!
    Ja, visst är det härligt att få vara med:) Skönt att höra att allt är bra med er. Här är allting också bra! Jag hälsar och det får du med göra. Hoppas vi ses snart igen!
    Många Kramar Sara

    SvaraRadera