fredag 19 februari 2010

Denna dagen över..

Påväg mellan mötena i slaskiga Stockholm
Filippa K
Stor kollektion att gå igenom

Nu har vi precis landat på hotellrummet efter en minst sagt fullspäckad dag. Startade dagen med Polo Sport, sen var det Filippa K på tur och kvällen har vi spenderat hos Flodells agenturer. Den sistnämnda hade många gobitar att vila ögonen på. Så nu snurrar det för fullt i huvudet. Vi har även hunnit med att avnjuta en härlig middag i hotellets restaurang, vilket jag bara måste rekommendera. Har ni vägarna förbi Stockholm eller kanske bor här så måste ni gå hit. Nu blir det ett värmande bad sedan skall jag krypa ner och sova direkt. Har trots allt varit upp sedan halv fyra i morse. Sov gott mina vänner! Hörs i morgon..

4 kommentarer:

  1. Vilken fin kofta och sjal du har, säljer du dem i butiken?
    Mvh Madde

    SvaraRadera
  2. Ja. Den är nyinkommen. Kommer från Hunky Dory. Finns i blått och beige och kostar 1499:-. Den är bara sååååå fin:)

    SvaraRadera
  3. Men den fina sjalen då?
    Mvh Madde

    SvaraRadera
  4. Sjalen kommer från de danska märket Rabens Saloner och finns i många butiker runt om i Sverige, dock inte i min. Som den sjaloman jag är kan jag inte motstå att slå till så fort jag ser en bedårande sjal:)

    SvaraRadera