onsdag 28 april 2010

Grillpartyn, stranddagar.. Är ni redo?

Onsdag förmiddag och Melissa går varm ur hötalarna här i butiken. Det är konstigt vad musiksmaken kan spreta från dag till dag. Ena dagen spränger nästan trumhinnorna sönder pga det tunga, rockiga ljuden medan andra dagar blir kroppen helt avslappnad och musiken är som godis för öronen. Nu måste jag nog slå över till lite mer fart och fläck för annars somnar jag här bakom skärmen. De nya morgon rutinerna har satt sina spår. Är inte van att vara uppe innan sju. Men så härligt det är att starta dagen tidigt. Idag hoppas jag på mycket folk i vår lilla stad. Många härliga och shoppingsugna kunder att hjälpa bättra på sin vårgarderob. Skall även ta tag i en leverans från UGG som kom förra veckan. Massa mysiga flippisar med ull. De ni, dom är otroligt sköna att gå i. Bilderna som jag försökt ladda upp ända sedan föregående vecka vill fortfarande inte. Blir lite frustrerad när jag inte har en aning om vad felet är. Måste nog tillkalla en datakunnig vän i de här ärendet. Hoppas ni får en riktigt härlig onsdag! Har ni inget att göra så kom gärna och besök mig. Butiken är nu riktigt välfylld med gosaker inför alla kommande grillpartyn, stranddagar och allt annat kul som händer när värmen tar fart i Sverige.

2 kommentarer:

  1. Åhh du måste fixa bilderna snarast!! =))

    SvaraRadera
  2. Gör mitt bästa, men det går inte så bra:)
    Hål ut.. Det kommer bilder snart!

    SvaraRadera