måndag 26 april 2010

LYXMåndag..

Första dagen på denna veckan avklarad. Har varit helt ledig idag vilket innebar städning och massa annat skoj. Har fått gjort hur mycket som helst, vilket känns sååå skönt. Drar alltid lite på de där med städningen, blir liksom som en grej som bara hänger över en. Men det är hur härlig som helst när det är gjort och hemmet är strålande rent. Nu har jag fyra fulla jobbedagar framför mig innan helgens inventering avlöser:) ÄLSKAR inventering! Nejnejnejnej, det gör jag inte alls. Men det måste göras och då får man se till å göra nått skoj av det istället. Undra hur upplägget ser ut i år. Återstår att se till helgen. Nu blir det läggdags så jag hinner få några timmars sömn. Klockan ringer ju tidigare än ottan nu mera. Sov gott mina kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar