söndag 20 juni 2010

Helsingborg

Nyss hemkommen från en heldag i härliga Helsingborg. Vi hann med allt möjligt. Ikea, Väla, strandpromenaden och födelsedagskalas. På vägen dit avlöste solstrålarna och regnskurarna varandra längs E6:an, men så fort vi körde in i Helsingborg lyste solen konstant. Har på mig en ny storfavorit som bara är helt jäkla underbar. En oversize tröja från svenska MonRow. Finns i beige och ljus rosa, kostar 599:-. Nu ska jag sätta mig med lite papper och planering inför nästa säsong innan sängen hägrar. Beger mig tidigt som attan till Göteborg i morgon på inköp. Nu är det vår 2011 som skall köpas in.

2 kommentarer:

  1. Solbrillorna finns de i butik? Annars var har du köpt de?

    Sara

    SvaraRadera
  2. Yves Saint Laurent är märket på dem. De är inköpta i år. I en butik i Göteborg. Vet dock inte vad den heter. Ligger snett över NK mot den sidan där spårvagnarna går. Hoppas mitt svar räcker:)

    SvaraRadera