måndag 16 november 2009

Bio.. Natti Natti

Körde precis genom centrum. Tomheten ekade längs kullerstensgatorna och den tunna dimman låg helt stilla. Inte en människa rörde sig i innerstaden så här dags. Just det! Det är ju Falkenberg vi pratar om. Fast jag gillar tysta, tomma Falkenberg. Folk får tycka vad dom vill, men jag trivs. Nog om det. Kom precis hem efter en film i världsklass. Enligt mig iaf. Jag vet! Ni alla har nog redan sett den. Brukar vanligtvis vara en ganska flitig biobesökare, men nu de senaste månaderna har det fallerat totalt. Vet inte riktigt vad som har tagit åt mig. Älskar ju att gå på bio och få smälla i mig de gyllengula popcornen som sätter sig duktigt i tänderna. Vi såg Flickan som lekte med elden och det är precis en film i min smak. Svensk och spännande! Har ni inte sett den? Se den! Jag inväntar nu uppföljaren och mina förväntningar är ganska höga. Nu blir det snart sängen för att få vakna upp rackarns pigg i morgon. Skall försöka starta dagen med en långpromenad om nu ryggen tillåter det. Natti Natti mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar