lördag 7 november 2009

Sorry Novemberbarn!

Lördagsmorgon och klockan är strax efter nio. Har precis vaknat till liv efter en ganska kort, men intensiv sömn. Tog sin lilla tid att somna igår. Ännu en grå och tråkig novemberdag när man vippar på persiennen och kollar ut över ätran. Fy va november månad känns oinspirerande. Känns lite som en transport månad fram till julmyset sätter igång. Ledsen alla novemberbarn om jag trampar er på tårna nu. Hahaha..

Nog om det..

Nu springer tiden iväg som vanligt och jag måste lägga på en rem. Alltid lika stressigt på morgonen för fröken Arvidsson. Den största tidsoptimisten av dom alla. Jepp, det är sant. Inte allt för längesedan jag kom på det. Så lite "make" och ett glas juice sen är jag igång. Självklart tar jag rundan om Stålboms på vägen till butiken. Idag blir det både frukost och fika för det ryktas att finbesök kommer och hälsar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar