fredag 13 november 2009

Lite otur och mycket jobb..

Besök av min kära brorson Lowe i butiken
Vi lekte med pandan. Den va poppis..
Lite skeptiska miner..
Hade på mig en Odd Molly tunika och Hunkys "Japan kofta"
Han pillade på allt.. Busunge:)
Pappa satte upp lite ny inredning efter stängning
Jag käkade Cheez ballz..
En nöjd snickare
The result
Har som ni nog redan förstått jobbat en bra bit in på fredagskvällen. Kom faktiskt precis hem och har hunnit sparka av mig bootsen och slänga mig i sängen. Är både trött och skadad. Fredagen den 13:e var det idag och självklart skulle det visa sig på något sätt. Ramlade nämligen ganska illa i eftermiddags och skrapade upp en stor del utav ryggen. Det är absolut ingen fara förutom att det gör förbaskat ont. Både skrapsåren och andningen smärtar. Nog om det. Vi har nu under kvällen bytt lite inredning och förnyat oss en gnutta. Känns nytt, kul och mer överskådligt. Så vi e jäkligt nöjda. Nu ska jag faktiskt börja med att smörja in min rygg och sedan skall jag bädda ner mig i sängen och kolla på en film. Önskar att jag vaknar upp i morgon med betydligt mindre värk. Hoppas ni har haft en härlig fredagskväll. God natt och sov så gott..

1 kommentar: