onsdag 22 september 2010

Butiken är fullproppad av höst..

Klockan börjar ticka mot midnatt, trött som bara den tänkte jag ge er några rader. Har haft 2 super sköna lediga dagar. Har dock inte kunnat hålla mig ifrån butiken så jag har lite updates på vad som har anlänt. Först och främst har skinnjackor från Doma Leather kommit. En svart, tajt sak som redan har fått följa med mig hem. Nya UGG's tofflor som kommer upp på bild snart. Även dessa godingar står nedan för sängen och väntar på att fötterna skall hoppa i påväg till den nattliga ritualen. Odd Molly har levererat en ny version på Lovely Knit som kallas Long Lovely Knit. Svår att förklara så ni får håll ut för bild är påväg. Även Hunky Dory har kryddat till butiken med 2 stora kartonger. Jag har en del att göra i butiken imorgon mina vänner. Bäst att jag släcker för idag! Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar