onsdag 29 september 2010

Myspys..

Vissa dagar hissar man och vissa dagar dissar man. Så enkelt är det!! De två senaste dagar vill jag gömma djupt in i byrålådan. Kroppen har inte riktigt reagerat på mina desperata försök att följa med normalt i vardagen så jag gav upp. Har mestadels spenderat de två senaste dygnen i sängen. Har känt mig svag och öm. Men nu har jag både sovit ut och hämtat ny kraft. Idag är dagen tajt. Städ, tvätt, handling, fika och cheezballz står som huvudpunkter. Det var så längesedan jag fick krypa upp i soffan med en filt runt benen och lägenheten upplyst utav värmeljus. En bra film på tv:n och en megaskål med krispiga, välkryddade små bollar. Så det är precis vad jag skall göra ikväll. Imorgon har jag middagsgäst och nu ska jag springa iväg för en fika på Stålis. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar