tisdag 7 september 2010

Tack snälla för all uppvaktning idag!

Hjälp va tiden bara springer iväg när man har roligt. Måste först och främst tacka alla underbara för uppvaktningen idag. Har ätit så mycket tårta att jag mer eller mindre är påväg att spricka vilken minut som helst. Har fått massa fina presenter och blommor som värmer nått oerhört! Tack snälla ni! Dagarna går som sagt och det börjar närma sig höst. Butiken är fullproppad med mysiga koftor och annat gott som hör kylan till. Fick även in massa nya, fina smycken från danska Dyrberg/Kern som förhoppningsvis är uppe i montrarna under morgondagen. Har även fått lite påfyllning från Filippa K och Hunky Dory. Nu består hela butiken av höstnytt!

3 kommentarer:

  1. Vi äter ju inte tårta:-) Men grattis ändå på 20-årsdagen önskar vi på MONROW! Vi har gjort en tårta på bulgur & vetekli toppat med böngroddar och så några ljushuvud såklart!

    SvaraRadera
  2. Grattis en dag försent!
    Hoppas du lägger upp era godbitar på fabulous living. Såå även jag kan ta del utav det. =)

    Vänliga Hälsningar
    Sandra

    SvaraRadera
  3. Tack Sandra och tack Monrow, dock har jag lämnat 20 för ett tag sedan. Kul att du har koll Johan:) Jag göra mitt bästa Sandra. Håll ut så kommer där snart upp nyheter:)

    Ha en toppen helg båda två!

    SvaraRadera