lördag 20 augusti 2011

20.08.11

Satte precis foten innanför dörren efter en lång och rolig dag bestående utav jobb. Butiken var öppen 10-14 och det strömmade in höstsugna kunder som ville inspireras och ta del utav de nya gobitarna. Hela eftermiddagen och kvällen har tillbringats med kameran och mina nya kompisar på bilderna ovan. Massvis med nya produkter har fotats för webbshoppen, som vi såklart arbetar febril med att få upp snarast möjligast. Nu skall jag tända lite mysiga ljus i sovrummet och krypa ner med en film. Imorgon ringer klockan tidigt och då fortsätter vi fota för webben. Hinner nog faktiskt slänga upp en bild på mammas outfit som jag hann knäppa av mitt i allt. Hon var så himla fin idag så även fast hon protesterar så insisterar jag. Hoppas ni har en bra lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar