söndag 21 augusti 2011

Godmorgon solstrålar..

Vad gör vi?
Nu kör vi..

4 kommentarer:

  1. hej vad har du för sjal på dig?
    kan man få se klänningen helt i inlägget under. alltså utan tröjan på.

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia! Sjalen har jag köpt föregående säsong hos grannbutiken Lolina L. Den kommer i från Rabens. Jag tror faktiskt dem har något liknande denna säsongen så kolla där:) Klänningen kommer på foto så fort jag hinner:) Ha en bra söndag! Kram

    SvaraRadera
  3. Fin Jacka o fin sjal, vad heter färgen på sjalen? Den ser ut att vara powder eller rosa.

    SvaraRadera
  4. Oj, mycket bra fråga.. Jag bara köper när dem ser fina ut :) Men jag tror det är lite inslag av aprikos i den.. Slår åt det hållet mer.. Dock kan jag inte namnet. Jackan älskar jag.. Doma Leather gör bra grejer :)

    SvaraRadera