söndag 7 augusti 2011

Tillbaka från ett glödhett Köpenhamn

Jag bara tokälskade Odd Mollys kollektion!!
Mamma likaså..
Campomaggi visade många fina godbitar
Cph Vision
Jeansmässan
Mammsen hade på sig nya fina bruna Prime Boots
Då var vi hemma igen efter ett besök i Köpenhamn som bjöd på regn, oförskämt dålig mat som vanligt och mässor med tropiskvärme och inte minst syrebrist. Aldrig är man nöjd! (Egentligen är det inte Köpenhamn som bidrar med kass mat utan det är jag som är kräsen) Jag har nog aldrig känt mig så nöjd, inspirerad och glad efter denna årliga helg. Det kliar i fingrarna för vad som komma skall att jag knappt får ordning på tankarna. Nu måste jag snabbt packa upp, tvätta och packa om innan vi skall besöka våran kära huvudstad nästa vecka. Men nu brunch på Ocean!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar