fredag 10 juli 2009

Fredag!

Jaha.. Då var det helg igen. Veckorna går så fruktansvärt snabbt. Jag fattar inte vart dagarna blir av. Men denna veckan har ju oxå varit hysterisk i och med rea starten. Och fredagen va inte sämre den. Mycket folk i butiken som kraffsade runt bland alla kläder. Och det va nog många som blev glada för ett och ett annat fynd. Och jag har bara sprungit runt och vikt alla kläder plus sålde i kassan. Dagarna går så fort när det är så mycket att göra. Det är jätte kul! Imorgon förväntas det minst lika mycket folk. Men först på morgonen måste jag ner till Halmstad för att köpa ny dator. Min kraschade totalt häromdagen. Och hur skulle ett liv utan dator se ut? Det kan jag faktiskt inte föreställa mig. I och med jag använder den en del i jobbet oxå när det är dags att lägga ordrar och kompliteringar och sånt skulle det aldrig funka så det är bara att le och köpa en ny. Lite kul är det oxå med nya saker..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar