söndag 26 juli 2009

Söndag..

Idag är det Söndag och stängt i butiken. Skönt att kunna pusta ut lite efter att det har varit full rulle hela veckan och ladda om batterierna inför en ny skön vecka. Så mycket turister det är i stan de här året. Aldrig varit med om så mycket folk. Men så kul det är. Synd bara att vädret inte är på topp. Lite fint snart skulle ju inte skada. Veckan som gått har bestått utav massa godis. Mycket kunder, massa nya varor som kommit upp i butiken och mycket mer. Men nu är det snart ny vecka och nya möjligheter. Denna veckan som väntar vet jag att massor av härliga plagg från Hunky Dory är på ingång. Denna gången kommer färger som raspberry och porchini att komplitera den redan färgsprakande kollektionen. Det är så mycket färg till hösten vilket jag tidigare understukit, men jag tycker det är så fantastiskt roligt. Hösten kan annars bli så murrig och livlös med sina svarta och gråa nyanser. Men inte 2009 inte. Då skall vi sätta lite färg på tillvaron. Snart börjar även Augusti månad närma sig vilket är den absolut största leveransmånaden för höstvarorna. Många har varit inne och frågat när Odd Molly är på ingång och det är snart. Mycket snart. Från och med Augusti skall det börja levereras ut så vi får hålla ut ett tag till, men jag lovar att så fort jag vet att det är påväg så berättar jag det. Är även lite spänd på de nya varumärkerna som kommer nu snart. Bland annat Munthe plus Simonsen är påväg in. Lite galet danskt märke, men ändå rena och klassiska plagg. Är riktigt spänd på hur det kommer att se ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar