lördag 18 juli 2009

Vaktmästaren..

Jag måste bara passa på att ägna ett tack till vårälskade vaktmästare och all fixare här på Girl Next Door. Min far, Jan Arvidsson. Han gör allt vad som kan tänkas. Är det någonting som felar så fixar han det. Han är guld. Vi har precis köpt en ny dammsugare så han är överlycklig för nu är det nästan riktigt roligt att städa när maskinerna är så hightech. Säg nått du inte kan pappsen. Tack för att du ALLTID hjälper! Nähe.. Nu rinner klockan iväg. I dag är det lördag och snart är det öppning. Det har dock spöregnat hela morgonen och natten så jag vet inte hur pigga folk är på att vara på stan nu redan vid 10. Kan nog bli lugnt fram till lunch, men sen hoppas jag det tilltar med folk till city. Nu måste jag gå och öppna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar