måndag 27 juli 2009

Shit Pomfritt..

Vilken dag, vilket tempo.. Jag kunde slänga i mig lunchen vid 16 tiden i dag och det va för att "vaktmärstaren" kom och kunde hålla utkik. Men så kul det är att det är så mycket folk i stan. Det spelar verkligen inte någon roll om det regnar eller solen skiner folk är det på stan i vilket fall som helst. Idag kom det återigen nya varor. Det anlände ett nytt märke. Eller nytt och nytt. Sprillans nytt för GND i alla falll. Branting heter det och är Gotlänskt. Jätte mysiga tunikor och klänningar som drar lite åt bohemstilen fast ändå inte. Svårt att förklara. Men läckra är dom i alla fall. Och så måste jag även nämna den fantastiska sjalen från Filippa K som kom i fredags. En trekantig sjal som är stickad i ett fint mönster. Kom i två färger, svart och beige. Finns dock bara en svart kvar, men så fantastisk sjalen är. Jag va tvungen att hugga en i varje färg direkt. Jag kommer att bo i dessa sjalar så fort hösten börjar närma sig. Fast jag måste erkänna att jag har redan använt dom. Kunde inte hålla mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar