torsdag 9 juli 2009

Hysterin fortsätter..

Dagen har gått i samma anda som gårdagen. Den har rullat på med många shoppingglada människor som besökare. Idag har Linda fått jobba själv för jag har varit dålig. Men det klarade hon gallant. Hon hade dock inte en ända ledig sekund. Maten fick hon slänga i sig medan hennes man Pär fick hålla utkik så att ingen ville ha hennes hjälp. Men nu när reaperioden är i fullgång brukar det flyta på väldigt bra för kunderna strövar mer runt själva och behöver inte lika mycket hjälp från oss. Och nu har det börja strömma in massa nytt. Va en sväng nere i butiken nu ikväll och tjvukikade i kartongerna som står inne på lagret. Och där va dom, minna favvo stövlar från ACNE som jag har gått och väntat på sedan i februari. Nu har dom äntligen kommit. Så fort jag är på benen igen och det lugnat ner sig i butiken skall jag ta kort på dom så ni får se. Dom är fantastiskt fina! Hade kommit massa mer grejer, men när jag såg stövlarna blev jag så glad så jag glömde kolla i dom andra kartongerna och se vad som hade kommit där. Får spara det till i morgon. Nu är det lite som julafton varje dag när det kommer så mycket nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar