måndag 31 augusti 2009

Back home..

Då var man i Falkenberg igen efter en jätte mysig eftermiddag i Göteborg. Kom upp strax efter tre och direkt till första mötet. Fick dock springa genom typ halva Göteborg i regn och jag var inte alls förberedd. Inget paraply och barbent. När jag stack från FBG var det ju fint väder. Jag fattade inget när jag mötes utav regn och rusk en timme uppåt. Kom i alla fall fram till mötesplatsen tillslut och fick lugnat ner mig lite och torka till. Där beställde jag Hunter stövlar och Primeboots. Kallas fint. Är super nöjd med den orden. Sedan var det iväg till nästa möte vilket var hos söta Jenny på Tiger. Sprang snabbt som tusan tillbaka genom halva stan genom de retliga regnet. När jag väl var framme bjöd Jenny på både te och bullar vilket värmde gott. Där fick jag också ihop en order jag känner mig riktigt nöjd med. Fantastiskt vackra färger kommer Tiger att bjuda på till våren 2010. Och nu har jag precis landat i soffan med lite mat från TG. Det skall smaka. Hörs i morgon.
Tjing-Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar