söndag 9 augusti 2009

Back in town..

Nu är vi tillbaka efter den ganska intensiva trippen till Köpenhamn. 06.30 avgick bilen från Falkenberg, fredags morse. En dag tillbringades på Gallery och en dag på Oksnehallen och Terminal 2. Där i mellan hann vi även äta middag med det de härliga Tiger folket. Fantastiskt trevligt. Båten gungade dock lite för mycket, eller vad säger du Jennie;) Stackare som var sjösjuk. Köpenhamns visiten var fullspäckad och givande. Fick en del med mig hem och tänka på. Mässor brukar sätta snurr på huvudet. Kan även berätta att jag kollade med Marie på Odd Molly när det är på ingång och det kommer att levereras ut i nästa vecka, vilken dag är osäkert. Men som jag sagt innan hojtar jag till direkt när jag ser lådorna entra dörren. Här förljer Köpenhamn i bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar