onsdag 12 augusti 2009

Ny människa..

Då har vi äntligen landat på hotellrummet efter en intensiv och ganska hektisk dag. Tåget rullade in på centralen strax innan klockan 14. Vi gick direkt till hotellet för att checka in och dumpa av väskorna. Därefter tog vi en snabb lunch i hotellets restaurang, Aquavit Grill & Raw bar och sedan var det raka vägen ut på stan för lite shopping. Konstigt att man alltid hittar grejer här som man behöver:) Jag hade kunnat shoppa upp hela Stockholm tror jag. Idag inhandlades det lite smått och gott till butiken. Lite nya idéer som jag har fått för mig. Får berätta mer när jag har verkställt det hemma. Idag gjordes inga direkta inköp personligen. Bara lite småplock. Fick dock förspanat så att jag vet direkt vad som skall köpas på lördag då nästa shoppingdag kommer:) Efter den ganska galna och intensiva shoppingen var det dags för mammsens suprise. Så nu har vi tillbringat hela kvällen på spa. Där har vi badat i den tempererade utomhuspoolen med utsikt över Kungsholmen, bastat och fått varsin behandling. Helt fantastiskt. Och jag älskar massage. Har kommit på att det är någonting man unnar sig alldeles för sällan. Får bli ändring på det. Helt enkelt underbart med massage. Och nu har vi precis kommit till rummet. Vi väntar på lite god mat som är påväg upp. Sen blir det sängen för vi skall upp tidigt i morgon för att jobba och har en fullspäckad dag framför oss.. God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar