torsdag 13 augusti 2009

Kort paus..

"Hemma" på hotellrummet för ett kort litet break mellan möterna. Vilar de onda fötterna. Passar på berätta om min kära mor som har blivit så internationell nu mera. Tidigare i dag när vi skulle hugga en taxi för att ta oss ut till Hammarby Sjöstad börjar hon prata engelska med chauffören. Han bara skrattar och svarar henne på svenska. Även varje gång vi går ut ur hissen eller vad det nu kan vara pratar hon engelska. Jag kände att jag fick nog och sa det till henne. "Mamma, du vet att vi är i Sverige va? Du snackar engelska med alla" Då knäcker hon sig. "Ja, jag vet.. Men alla på hotellet känns så internationella.." Tycker att det är härligt.. Nähe, nu ska vi på nästa möte vilket är Tiger skor.. Älskar skor! By the way så har jag köpt ett par nya boots i dag. Berättar mer sen.. Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar