fredag 21 augusti 2009

En hälsning till min kära vän Fröken C!

I onsdagskväll hade jag, Anne, Sanna och Johanna en riktigt myskväll med god mat, film och trevligt umgänge. Innan de två sistnämnda dök upp hade jag och Anne en frisk diskussion om min blogg och då säger den jäkeln ;) att jag är riktigt dålig på att stava. Hon menade på att hon ofta hittar stavfel här. Som om du alltid stavar rätt hjärtat:) Jag vill i alla fall be om ert överseende om fallet nu är som Anne säger. Vilket jag tror. Jag är inte världsbäst på rättstavning, men huvudsaken är att ni förstår vad jag skriver. Så Anne schhhhh..:)

6 kommentarer:

  1. Det är inget jag har tänkt på, jag läser vidare! =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Inte jag heller men kan bero på att jag har dysleksi? kan inte ens stava rætt till det sækert ha ha!
    Ha det toppen!

    SvaraRadera
  3. Nej, asså jag lägger fasen ner att läsa din blogg pga detta. Du är käss! Skb, det var inte så jag sa riktigt. Inte "riktigt dålig på att stava" nej nej. Du är super duktig. Bara ibland som jag suttit och stört mig:D Haha, men du vet ju hur viktigt rättstavning är för mig! Puss på dig gumman.

    SvaraRadera
  4. Du skulle bara våga sluta läsa min blogg! Ja, jag vet att du är över perfektionist. Hahaha.. Tack ni andra två! Jag tror Anne överreagerar;)

    SvaraRadera
  5. hahaha... hon ska bara klaga den dära! ;) Men allt som skriv med "jätte" t.e.x jättesnyggt är de ingen särskrivning på! haha.. ett litet tips bara! tihi

    SvaraRadera
  6. Diddi Diana Dahn.. Varför är du alltid så korrekt? Jag är ingen fena på att stava, jag vet det. Men jag ska tänka på ditt tips i framtiden gullet:)

    SvaraRadera