tisdag 18 augusti 2009

Natti Natti..

Idag har det varit dålig uppdatering på bloggen och det kan jag bara skylla på att det har varit så fruktansvärt mycket att göra. Så kul. Full fart i butiken hela dagen. Från start till slut. Stannade även kvar ett par timmar i dag för att fixa i ordning ytterligare, men vi blev långt ifrån klara. Tycker det är bättre att det tar tid och blir bra än att man bara slänger ut prylarna och så är man inte nöjd med exponeringen. Jag tar hellre tid på mig. Så hoppas ni söta kunder som kommer under morgondagen har lite överseende med att det inte är tipp topp. Skall även hinna med att skylta om i morgon. Tanken var egentligen att jag skulle upp på inköp till Göteborg, men hon ringde i eftermiddags och avbokade så jag har hela dagen här istället att koncentrera mig på butiken. Men först ska jag faktiskt ta mig en välförtjänt sovmorgon. God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar