tisdag 25 augusti 2009

Buenos días.. Good Morning.. God Morgon..

Tisdag morgon och det internationella språket flödar. Hahaha.. Kom och tänka på alla Spanska lektioner man har genomlidit och inte lärt sig ett dugg. God morgon! Hej! Vad heter du? Det är ungefär vad som finns kvar i mitt Spanska vokabulär. Förskräckligt om jag får säga det själv. Borde kunna mycket mer efter flera års studier. Man glömmer snabbt. Får skylla på det:) Jaja, nog om det.. Har precis slängt i mig lite frukost i soffan framför tv:n till nyhetsmorgon och nu är det snart dags att traska till jobbet. Idag är det den 25 Augusti. Det innebär löning för många. Diddis födelsedag! Och namnsdag för Lovisa och Louise. Grattis! Vad dagen har att erbjuda vet jag inte ännu. Förmodligen blir det en del upp packning av varor som dök in igår, kanske än och annan kund jag får äran att hjälpa. Nu får jag skynda mig..

1 kommentar:

  1. aaaaaw! Söte! Du glömde spanskan men inte mig! hihi... och för att trösta dig så kan nog inte nån av oss ett endaste ord spanska. Jag kan typ franska bättre och det har jag inte ens läst! :P

    diana

    SvaraRadera