tisdag 6 oktober 2009

Feeling better..

Då var man ny duschad och frässssch:) Hahaha, eller fräschare än innan kanske jag borde säg. Har stått hur länge som helst och försökt få ut råttboet till hår som snabbt vävs samman så fort man ligger och gnider huvudet mot kudden för länge. Det vill säg i flera dagar. Så mycket bättre man mår efter första duschen när man har varit risig. Febern måste vara borta nu så jag hoppas på en helt vanlig dag på jobbet i morgon. Och nu tänkte jag krypa ner under täcket, sätta på en film i min ensamhet och ta mig an the black bok för en stund. Var allt för längesedan nu. Värmeljusen brinner för fullt och regnet piskar ivrigt mot rutan. Att då få krypa ner i sin underbara säng med ett gott och varmt duntäcke runt sig, det kallar jag mysfaktor! Natti Natti mina vänner! Hörs i morgon. Hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar