torsdag 1 oktober 2009

Good Morning!

Vilken härlig dag! Hur mår ni mina vänner? Jag mår bara bra, förutom en gnutta träningsvärk från gårdagen. Bevis på att man lever. Idag kom jag för första gången på mycket länge upp i tid, men det berodde inte på en ny disciplinerad Sara inte. Nä, utan bygget utanför som dom sätter igång med 06.30. Idag fick dom för sig att spränga lite på morgonkvisten. Och det lät som om dom var inne i mitt sovrum och sprängde. Ett riktigt irriterande ljud. Så jag gick mer eller mindre upp tidigt i protest. Det bästa är att huset skall stå klart först HÖSTEN 2010. Är det inte underbart:) Och nu bygger dom inte heller bara på vardagar inte. Hela helgen, inklusive söndag var dom där och stökade. Bara att hålla humöret uppe:) Men dom förstör min sömn. Nu måste jag sticka ner till butiken för den skall vara öppen om 7 minuter! Hörs sen..

1 kommentar:

  1. Fin du är Sara!
    Kommer in och handlar hos dig på lördag! =)

    SvaraRadera