lördag 31 oktober 2009

Halloween

Lördagen den 31/10 och det är såkallat Halloween. För mig innebär det inte speciellt mycket, men jag kan förstå alla barnen som får tillfälle att klä ut sig och fråga efter bus eller godis. Jag hade en kund inne i går som berättade att vars son tyckte detta var den 3:e bästa dagen på året. Födelsedagen och julafton var bara snäppet bättre. Så han var ju överlycklig att denna helg äntligen knackade på dörren. Vi har öppet 10-14 idag i butiken. Så nu är det bäst att snabba sig om jag skall hinna förbi Stålboms innan och köpa frukost.

2 kommentarer:

  1. Hej Sara!
    Vilken fin blogg du har,super mysig att läsa. Skrattade när jag läste om "Axel", vi håller tummarna för att han utan feber idag och kan ut och busa!
    / Malin

    SvaraRadera
  2. Hahaha.. Hoppades på att du skulle läsa:)
    Jag va bara tvungen! Va ju så gulligt sagt av Axel.
    Hoppas han får busa i massor.

    SvaraRadera