onsdag 7 oktober 2009

Trött men frisk

Så skönt det var att vakna upp frisk och kry i dag. Känna att det skall bli underbart att komma till jobbet igen. Dock väldigt trött för min kära fantasi spelade mig ett spratt igår. När jag väl hade släckt och det var uppdukat för sömn börjar jag tänka på råttor. Har fått för mig att dom letar sig in i husen under dessa tider och givetvis tror jag att just jag skall få påhälsning av de ludna sakerna. Inte nog med det började jag vända och vrida på mig i sängen och då uppmärksammar jag alla goa smulor som på nått konstigt vänster har invaderat min säng. Dom ligger under hela mig, skaver och irriterar ända tills jag får fnatt och hoppar upp ur sängen och ristar av lakanet. Trodde jag skulle bli tokig. I och för sig är det inte så konstigt att jag har hela sängen full av matrester för jag har ju typ levt i den de senaste dagarna. Nog om det. Somnade efter mycket om och men, så nu är jag trött, men glad och full av energi. Så nu blir det 2 riskakor och ett glas vatten vilket har blivit min morgonmelodi nu de senaste. Lyxar dock till det med en bit skinka på varje macka. Mumma! Sedan hoppas jag på en fullspäckad dag. Super laddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar