torsdag 29 oktober 2009

Gäller att ta vara på tiden!

Klockan börjar närma sig elva och jag skall snart bege mig bort till Stålboms. Har en ledig förmiddag idag vilket jag givetvis måste utnyttja på bästa möjliga sätt. Sova ut, äta en lyxig frukost och därefter ta en riktigt lång promenad längs stranden. Det är så jag kommer ta tillvara på min lediga tid. Efter klockan 15 hittar ni mig i butiken. Då har jag först säljmöte sen blir det till att lägga på en rem för att få in alla nya varor i systemet. Chefen (mammsen) ligger på mig som tusan!

2 kommentarer:

  1. Ville bara säga att jag följer bloggen dagligen. Gillar den verkligen. Verkligen mycket fint. Har även köpt via telefon av er. Kommer absolut att besöka eran butik när jag har vägarna förbi. Bor dock i Dalarna. Synd att det är så långt för butiken verkar vara grym!

    SvaraRadera
  2. Åååå.. Tack! Tack! Tack! Super kul att höra.
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera