tisdag 27 oktober 2009

Pigg som en lärka!

Idag va det inte alls svårt att gå upp. Klockan ringde strax innan nio och det var perfekt. Ljuset sipprade svagt in igenom fönstret och stadens dagliga ljud surrade skönt i bakgrunden. Så idag är jag en glad och utvilad Sara som är tok laddad inför dagens arbete. Har precis som vanligt börjat med min morgonmelodi. Först frukost och nu tänkte jag gå igenom mejlen. Kul att fler och fler börjar höra av sig. Fortsätt med det, är här för att svara på era frågor! Och det är många som frågar om jag skickar varor. Vilket jag gärna gör. Så tveka inte att höra av er om det är någonting ni har sett här på bloggen eller som ni vet finns i GND's sortiment. Efter mejlgenomgången blir det lite planering inför November och December. Mycket som måste planeras och schemasättas redan nu. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar