onsdag 10 mars 2010

Dagens inköp!

Nu är jag äntligen hemma efter en fullspäckad dag i Göteborg. Både fylld av nytta och nöje. Började morgonen och förmiddagen hos Sofi på Replay. Fick köpt in mycket snygga jeans och schysta tvättar inför hösten. Sedan bar det av till Sabine på Bootskompaniet där jag fick botanisera bland mycket härliga boots och stövlar. Även där mycket fint. Sedan sprang jag några snabba ärenden. Fick bland annat inhandlat lite dekoration till i morgon. Blommor och ljus som förhoppningsvis skall förbättra mysstämningen. Och till slut avslutade jag Göteborgsvistelsen hos Martin på Calvin Klein. Och även där gick jag hem med många godbitar nedskriva på papper! Nähe, nu måste jag fortsätta pyssla inför morgondagen. Det ska bli så trevligt. Kom och mingla om ni har möjlighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar