måndag 29 mars 2010

Ny vecka

Måndag förmiddag och jag har precis svara på alla helgens mejl. Glömde ju helt av att berätta om mötet med Maja från DOMA Leather i fredags, samtidigt som hon var på besök strömmade det in shopping sugna kunder och även efter hon hade gått så jag fick glatt slänga i mig lite lunch på stående fot runt halv fyra tiden. Men det är fantastiskt när man knappt hinner att äta, det är klart då det är som bäst. Men jag hittade två skinnjackor som jag blev total blixtförälskad i och tog in på stört. Hade kunnat plocka in hur många modeller som helst, men det kändes bra att börja så här. Så en brun och en svart modell är beställda till Augusti. Och jag kan definitivt säg att jag kommer att bli ägare till min första skinnjacka. Grrr.. Jag längtar redan! Nu skall jag plocka ihop lite ordrar som skall hinna med posten innan klockan sex. Väntar ni på saker här ifrån så håll ut, kommer innan veckan slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar