onsdag 3 mars 2010

I made it!

Nu börjar klockan närma sig midnatt och jag ligger här i min säng och skall inom loppet av 10 minuter släcka sovrumslampan. Är helt färdig efter en dag utav nervositet och press från alla håll och kanter. Men jag kan meddela att det gick bra där uppe på statsbions scen. Jag gjorde väl några små missar, men alla är vi väl människor. Hoppas i alla fall att det var någon utav den fullsatta bion som fångade in någonting utav det jag sa. Kommer knappt ihåg det själv för jag var så fullt fokuserad att säga rätt och ha svar på tal. Försökte ändå minnas efter hur det kändes och vad jag sa, men det var som bort blåst. Nähe, mina vänner nu säger jag gonatt för idag. Väldigt, väldigt snart kommer inspirationsbilder. Så håll ut! Natti Natti

1 kommentar:

  1. Jag var där. Är inte från Falkenberg och trodde faktiskt att affären var nedlagd. Men jag har inte så bra koll. Blev hur som helst väldigt imponerad av er och av ert arbete ni gör, alla ambassadörer. Var du nervös? Det märktes faktiskt inte alls. Det såg väldigt avslappnat ut för alla er 3 där uppe. Alltid väldigt märkligt när man skall upp på scen sådär.. man går utanför sin kropp typ - gör ett bra jobb - och sen minns man ingenting alls..

    SvaraRadera