söndag 14 mars 2010

Invigning




Direkt efter stängning igår så var det dags att inviga min nya pulsklocka. Jag fick skjuts en bit utanför stan och sen var det bara att ta sig snabbast möjligast hem, vilket resulterade i stunds flåsande. Trodde solen skulle värma gott och ge mig extra energi, men så fort jag tog mitt första löpsteg så gick solen i moln och fortsatte så hela turen. Men jag sprang mig varm. Så nu är den invigd, min framtida motivation och sporre. Nu skall jag ta mig i kragen och göra en riktigt rensning här hemma, vilket är välbehövligt efter en intensiv period då hemmet blir lidande. Har inte städat ordentligt på flera veckor och som den pedant jag är hänger det över mig. Tidningar och skräp växer på hög så de är hög tid att ta tag i det. Skönt när det är gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar