söndag 7 mars 2010

Gokväll

Söndag kväll och jag har precis kraschat på soffan. Tillbringade en stor del utav gårdags kvällen och även ett antal timmar idag att fixa till butiken. Nu är rean borta och det är bara nytt och fräscht så långt ögat kan nå. Ännu mer godbitar kommer successivt att fyllas på under veckan som går. Blickar man över det som är vårens nyheter så lyser det färg. All sorts färg. Rosa, vitt, beige, blått, aprikos, rött, grönt.. Jag hade kunnat fortsätta hela natten. Men jag tycker det känns jätte kul att våren är så färgsprakande. Jag har mer och mer gått över till att använda palettens alla färger. Från att i princip bara ha svarta plagg som man väldigt sällan kombinerar med någon snäll liten färg till att ha brist på färgen svart. Nähe, nu skall jag sätta på en go film och ladda upp med lite godis. Sov gott mina vänner!

1 kommentar:

  1. Hoppas du lägger upp massor utav bilder nu. Är verkligen shopping sugen. Bor i Malmö så vill gärna se bilder.

    SvaraRadera