fredag 19 mars 2010

Hunky Dory och Deeday






Detta linnet är en av mina absoluta favoriter från Deedays vårkollektion. Finns i vitt, blått och grått, kostar 800:-. Koftan på de översta bilderna är en Hunky Dory och heter Retro Japan. Och ni som är pålästa vet att "Japan koftan" är en utav deras storsäljare och klassiker och detta är en ny, kul variant som definitivt går hem hos mig. Rosa, tunn och härlig:) Nu säger jag godnatt för idag. Måste spara krafter och energi till i morgon då vi har öppet 10-15 i butiken. Natti Natti!

4 kommentarer:

  1. Inte konstigt att fröken är förkyld! :P

    SvaraRadera
  2. hejhej! jösses vilka fina kläder! hur är dom i storlekarna?

    SvaraRadera
  3. Dom är ganska normala tycker jag. Jag har själv 36 och det brukar jag nästan alltid ha:) Dom e såååååå fina!

    SvaraRadera
  4. Finns den koftan att få tag på nu? Har letat efter just den i rosa.

    mejla mig gärna.

    madeleine_999@hotmail.com

    SvaraRadera