måndag 21 september 2009

Brrr..

Så kallt det har börjat bli. Känns verkligen att det är September månad. Jag fryser ihjäl. Ändå har jag tre tröjor på mig i dag varav en stickad ulltröja. Händerna är som isbitar och tårna känner jag knappt. Har precis tänt upp lite ljus i butiken för att få värme och lite mysfaktor. Jag älskar hösten när man får mysa till det med massvis av ljus. Helst skulle jag vilja krypa upp i soffan framför brasan med ullsockar från Odd Molly och stora varma duntäcken runt. Det bästa är när det nästan stormar ute, blåser kraftigt och regnet slår mot rutan. Då är det hög mysfaktor. Aja, men nu är fallet inte så. Får helt enkelt jobba mig varm. Har fått en ny kalas bra skiva till butiken som går varm så det är inte jätte svårt att digga med. Skall även fixa lite te. Det bör göra susen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar